Menu Zavřeno

Reference

Tomáš Horák

Profesionální přístup. Po několika tréninkových jednotkách s mladými fotbalisty (11 a 13 let) je hned na první pohled vidět zlepšení jejich běžeckých dovedností. Rozbor běhu, vysvětlení a náprava chyb, jakož i zařazení posilovacích a protahovacích cviků do tréninku jednoznačně přispělo ke zlepšení správného držení těla při běhu obou mladých fotbalistů. Těšíme se na další spolupráci. Děkujeme.

*Převzato z hodnocení Google zde:

https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk0046EoptP6IuadaPM7hg81QrqwdGg%3A1600861139546&source=hp&ei=0zNrX5qPHsqUgQa83qHgAQ&q=strenerkou+cz&oq=strenerkou&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgBMgQIIxAnMgQIIxAnMgIIJjoICAAQsQMQgwE6AggAOggILhCxAxCDAToFCAAQsQM6BQguELEDOgQIABADOgIILjoECC4QCjoECAAQCjoECAAQDVC96jFYzPcxYK2EMmgAcAB4AIABqQGIAZULkgEEMC4xMJgBAKABAaoBB2d3cy13aXo&sclient=psy-ab#lrd=0x470b956f0eb3e0e3:0x55092964a6ba5d74,1,,,

TJ Sokol Hostouň

Jsme s vaší prací velice spokojeni. Obohatila jste svojí přítomností a prací s hráči náš kolektiv o nové poznatky. Především posilovací a protahovací cvičení si hráči určitě vezmou za své a budou v tom pokračovat i v budoucnu. No a rozbor běhu, především odhalení a postupná náprava chyb, to bylo pro většinu hráčů něco nového. I na to se v budoucím tréninku zaměříme. Je jen škoda, že na této úrovni se málo pracuje s mládeží. Tam by odhalení pohybových chyb bylo víc potřeba, v pozdějším věku se to už daleko hůř odstraňuje… Závěrem bych rád ještě jednou poděkoval za pomoc a odhalení nových obzorů… Děkujemeeeeee…

Lucie Bydžovská

Mám dvě děti, které jsou oba již školou povinné a mají oba časově náročné koníčky, takže najít prostor sama pro sebe je docela náročné. Ale podařilo se a cvičení mohlo začít. Od počátku mě má na starosti trenérka Bára Paimová (pozn. nyní Ondrejičková), která je velice příjemná a na každou hodinu výborně připravená. Každé cvičení začíná „zahřátím svalů“ a po té se zaměříme na mé problémové partie. S trenérkou jsem spokojená, je velice příjemná a snaží se vyjít maximálně vstříc, můžu všem jen doporučit.

Jana Havlová

Asi pred dvema lety jsem se konecne odhodlala neco se sebou zacit delat a vic se hybat. Ze zacatku to po tolika letech nicnedelani nebylo uplne lehke a nejake to „remcani“ jsem si neodpustila, ale pod vedenim Barci se ze cviceni stala zabava. Zpevnila a vytvarovala jsem si postavu. Brala ohled i na moje zraneni kolene a cviceni prizpusobila tak, abych mohla cvicit dal. Dneska uz si nedovedu predstavit, ze bych necvicila, i kdyz to remcani mi zustalo:D. Dekuju, Barco!

Zpětná vazba ze cvičení s kočárky pro Mamasport:

Firma Allegria – Jak na správný běh

🙂 Zážitek doporučuji.

Příspěvky do časopisů

Článek o běhání v magazínu Zdraví

Ročník 2016, červenec, str. 60 – 62

Příspěvek do magazínu Ona.idnes.cz

„U typu hruška se vyvarujte posilování jen spodní poloviny těla. Mnohé ženy typu hruška chodí hubnout na spinning nebo posilují stehna v domnění, že se tuk z těchto míst odstraní. Pokud však nebudou zároveň dodržovat správný redukční režim, stehna a lýtka ještě získají na objemu,“ radí trenérka Barbora Paimová (Ondrejičková).

https://ona.idnes.cz/jak-hubnout-podle-typu-postavy-d3c-/dieta.aspx?c=A140303_115315_dieta_pet